fbpx

דפוס והוצאה לאור

דפוס והוצאה לאור

כאמור, לאחר שהספר נכתב ונערך, ואתם אישרתם כל מילה ושורה כתובה, הספר עובר הליך גרפי, בו גרפיקאי מוסמך מוסיף לספר תמונות ומסמכים לפי החלטה שלכם. מובן שמוטי והצוות יסייעו לכם בכל התהליך.

בעוד שאנו כותבים לרוב בעזרת תוכנת ה"וורד" (WORD של מיקרוסופט), גרפיקאי מקצועי יעבד את הספר בתוכנות אחרות (לרוב באינדיזיין ופוטושופ של אדובי). בכל מקרה, הגרפיקאי יעביר אלינו לאישור קובץ שנקרא "PDF", ולאחר אישורנו – אליכם. זהו קובץ "סגור", בו הספר על כריכתו מוכן, וכל בית דפוס יודע להדפיסו בכל כמות שתחפצו.

דפוס

אם הוחלט על כך, אנו נדפיס עבורכם את הספר בגודל ובמספר עותקים שהוחלט. יש לציין שאנו עובדים עם בתי דפוס בעלי ניסיון בסוג זה של הדפסות, שלרוב מדפיסים עבורנו עותק לדוגמה (בעבר נקרא עותק זה "עותק שמש", שכן היו מוציאים את הניירות המודפסים לשמש…). רק לאחר שאנו מוודאים שהכל מושלם, שהכיתוב לא "זז" ממקומו, והצבעים בדיוק כפי שביקשנו, בית הדפוס מדפיס עבורנו את העותקים, אותם מוטי יביא אליכם. אלא שאם תחליטו על כך בעתיד, תוכלו להדפיס עותקים נוספים, ללא תלות בנו, שכן אתם מקבלים קובץ מוכן להדפסה, כולל כריכה.

ספר דיגיטלי

אם סוכם על כך, אנו נעלה את הספר לאתר של "דוקו" כקובץ דיגיטלי המותאם לקריאה, דפדוף או הדפסה, דוגמאות לכך תוכלו לראות ב"ספרים לדוגמה". אלא שיש הרוצים להגן על פרטיותם, או מבקשים תשלום עבור קריאה בספרם. במקרה זה אנו יכולים להעלות את הספר בצורה דיגיטאלית לאתר המיועד לכך, כך שרק מי שקיבל או רכש מכם מפתח דיגיטלי, יוכל לצפות ולקרוא בספרכם.

גם בנושא זה נשמח להיפגש (ללא תשלום או התחייבות), לשמוע מה ברצונכם, להראות דוגמאות ולהציע אפשרויות ועלויות.

התקשרו עכשיו למוטי מרגלית 0523-523-833
לקביעת פגישה ללא התחייבות!

© כל הזכויות לאתר זה שמורות למוטי מרגלית. השימוש באתר ובתכניו כפוף לתנאים בתקנון האתר, ושימוש באתר מהווה הסכמה לתנאים אלו.

כתובת נוספת של אתר דוקו בעברית (www.doco.co.il): דוקו.ישראל

דילוג לתוכן